سفر کیش

بالاخره من و شومری بعد از چندین بار کنسل شدن مسافرت در ایام مصاحبه شومری ، موفق شدیم با هم بریم سفر. و بهترین جا تو این فصل سال هم کیش که واقعا هوا عالی بود ما شنبه ساعت 12 ظهر در هتل کیش بودیم و سه شنبه هم برگشتیم . واقعا خوب بود و خوش گذشت جای همه خالی بود . جاهای دیدنیش هم خوب بود ما گشت شهر،کشتی آکواریوم ، بولینگ مریم و شاتل سواری رو انجام دادیم هر کدومش برای خودش جالب بود خدا رو شکر روحیه هر دومون عوض شد و هر بار که عکس های شاتل سواریمون رو می بینیم کلی می خندیم در مورد شاتل هم یه توضیح بدم که یه دایره بزرگ گرد بود که روی اون دراز می کشیدیم و قایق ما رو میکشید خیلی ترس داشت چون دوبار وسط آب نزدیک بود من غرق بشم و در نهایت نزدیکی های ساحل بالاخره افتادم توی آب و هر بار می بینیم کلی می خندیم خدا رو شکر برگشتمون هم خیلی خوب و راحت بود از فرودگاه اومدیم ترمینال و سوار ماشین شدیم و مامان و داداشم هم اومدن ترمینال دنبال مون و ما رو رسوندن خونه . هورا خیلی خوش گذشت هورا دوست دارم شومری .آدم بی جنبه به من میگن شومری مکان بعدی مسافرتمون رو هم که با هم تصمیم گرفته بودیم من رفتم هتل هاش رو دیدم هوراااااااااااااااااااااااااااااااا بیا بریم همش بریم مسافرت خیلی حال می ده . واقعا تو سفر عالی بودی عاشقتم مرسی از این همه محبتت مرسی از این همه عشقت بوس بوس کی بریم سفر دوباره خیال باطل

مریم و محسن

خدا رو شکر که خوش گذشته همیشه به سفر و خوشی عزیزم

کژال

همیشه به گردش ....... انشالله در کنار هم همیشه خوش و خرم باشید [قلب]

زندگی با عشق

سلام خوشحالم که خوش گذشتههههههه. اپیییییییییم[گل]

شیدا

سلام فرزانه جوووووووونم خیلی خوشحال شدم که کلی بهتون خوش گذشته......[قلب][گل] انشاالله که همیشه به سفر و شادی عزیزم شاد و خوشبخت باشی[قلب][ماچ][گل]

مرتضی

انتهای پائیز است و هوا پر شده از "دوستت دارم" هائی که به بادها سپردم کاش پنجره ات باز باشد پیشاپیش یلدا مبارک باشه آبجی خانومی مهربانم [لبخند][گل]

نيلوفري

سلام فرزانه خانوم چطور مطوري؟ چه كم پيدايي آ ايشالا موفق باشي ، مي دونم درگير درس و دانشگاهي عزيزم به شومري سلام برسون

مرتضی

به به سفر.به به کیش خیلی خوشحالم که تونستید به یک سفر بروید.راستش من تو کیش شاتل سواری نکردم ولی عوضش رفتیم شهر زیرزمینی رو دیدیم و البته رفتیم درخت انجیر معابد رو هم دیدیم.وای که چقدر قشنگ بود.وای که سفر چقدر کیف میده.[لبخند][گل]

مصی مامی کیان

سلام فرزانه جون خوشبختم از آشناییت اگه عضو نی نی سایی بیا عضو کلوب مامانای قزوینی بشو خوشحال میشیم از اشناییت من برخلاف میلم سزارین شدم بیمارستان دهخدا دکتر سوزان ناصری آخه وزن بچم خیلی بالا بود نزدیک 4 کیلو